Foreningen af Grundtvigske Valg- og Frimenigheders årsmøde i Norddjurslands Valgmenighed

Årsmødet 2023 holdes i Norddjurslands Valgmenighed den 20. og 21. maj

Se det fulde program på: www.friegrundtvigske.dk

Overnatning: Der er mulighed for overnatning på VGI. Vi råder over 17 ret spartansk indrettede dobbeltværelser. Medbring sengetøj og sengelinned, håndklæder og evt. en rullemadras. Pris for et dobbeltværelse er kr. 200,00. Betaling fortages særskilt. Udlejes efter først til mølle princip.I øvrigt henvises til områdets hoteller og B&B, se oversigt.

Pris for årsmødet: Det koster kr. 650,00 pr. deltager. Prisen inkluderer forplejning med frokostsandwich lørdag, eftermiddagskaffe og festmiddag.Søndag er der morgenmad samt frokost.

Alle foredrag, underholdning og generalforsamlingen er naturligvis inkluderet.

Tilmelding: Da tilmelding skal ske samlet for hver menighed: Kontakt og tilmelding til formand Bodil Jensen senest 22. april. tlf. 21 74 50 23. Mail: bodil_jensen@hotmail.com.

NB; Vi arrangerer desuden samkørsel igennem Lemvig valgmenighed, hvis det har interesse.

23. marts

Studiekreds med Morten Kvist