Tilbage til Alle begivenheder

Støt op om konfirmation

Gudstjenesten foregår som en almindelig søndags højmesse, og samtidig er det mere festligt når der er konfirmation. I år er Eva Bekker eneste konfirmand, der sammen med familie og venner vil deltage i gudstjenesten. Jeg håber I er mange fra den øvrige menighed, der vil komme til denne gudstjeneste, der jo gør det ud for søndagens højmesse og således være med til at vise Eva og familie, at de er en del af en menighed. Inden konfirmationen venter der en tur til København, hvor en veninde og Evas mor er med. Her skal vi besøge Frihedsmuseet og på byvandring med en tidligere hjemløs – under projekt ”Gadens stemmer” Natkirke, i Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke og Kanalrundfart med historisk fortælling og tid til strøgtur og Tivoli.

Forrige
24. april